УВАГА! Завдання для самостійного опрацювання під час карантину  з навчальних предметів  по 27.04

     1 клас

Українська мова:  Буквар: с. 76 – 83 «Прописи»: с. 37, 38, 39
                                          Відеофрагменти:
                                                            https://youtu.be/UQ5FwcgJd_A
                                                            https://youtu.be/xCH2culHJmk
                                                            https://youtu.be/rwK2-4MZQwQ
               

  Математика:  Підручник: с. 193 № 5, 6, с. 196 № 4, 5. с. 199 №7. с. 201 №5 (Письмово в зошиті)
                                     Відеоурок:
                                                                https://youtu.be/0gAPmg6hrP0
                                                                https://youtu.be/qHAUeVC8QuY
                                     Відеопояснення:
                                                                 https://youtu.be/ElbpVlqahsI

  Я досліджую світ:  Підручник: с. 67 – 73. Робочий зошит: с. 33 – 35
                                         Відеофрагменти:
                                                                        https://youtu.be/LI4SZtt3Npo
                                                                        https://youtu.be/XUW_kyTO3vg
                                                                        https://youtu.be/WB9v6tXp_i8

 Англійська мова:   «Харчування»Ст.100-101(підручник)-повторення, зошит ст. 76, письмо:зошит ст.98

                                   https://publishing.linguist.ua/vіdeouroki-dlya-1-2-klasіv/

Образотворче мистецтво:   «Візерунки на писанках». Створи малюнок. (матеріали за вибором)

  2 клас 

 Англійська мова:   «Харчування»ст.86-87(підручник),зошит ст.55;«Людина(предмети одягу)», ст.88-91, слова–вивчити, зошит ст. 56-57

                                  https://publishing.linguist.ua/vіdeouroki-dlya-1-2-klasіv/

   3 клас

       

      Англійська мова:  «Природа і навколишнє середовище» Підручник ст.118-119,впр. 3,4 ст. 119-(письмово),зошит ст.72-73

       ІнформатикаОсновні команди редагування. Уведення символів за допомогою клавіатури.

                                https://www.youtube.com/watch?v=TP4-cCCmszk

4 клас

Математика: 805,807(усно),808,809,812,813,814,815,454,469 (повторення).

Українська мова: вправа 377,378,379,391,393,394,262,264(повторення).

Літературне читання:  с.28-59 Я люблю читати,с.108-109(вивчити вірш) Моя домашня читальня.

Природознавство: с.119-124 підр.(скласти декілька ланцюгів живлення),с.19-24(повторити).

  Англійська мова:  «Помешкання» Ст.143- 145(підручник), впр.3(б) ст.144(письмово), Зошит:ст.101- 102

        Інформатика:   Сортування та впорядкування об'єктів.

                                              https://www.youtube.com/watch?v=j0oL-YPPlY4

6 клас

Українська мова: § 39 вивчити правила, впр. 454,455, 456; ст. 201, впр. 459, 461 (розібрти 1-3 речення); Повторити § 37-39, с. 205 дати відповіді на запитання.

Математика: опрацювати § 29 № 1315, 1320, 1322, 1325, 1332, 1337, 1340.

                       https://www.youtube.com/watch?v=_BOgtROOpxY

 Інформатика:  Створення програм із графічним інтерфейсом.  https://www.youtube.com/watch?v=eudpwdZFGKo

                         Практична робота № 6.     https://www.youtube.com/watch?v=VZ9hBAwACgM

Англійська мова: «Україна.Велика Британія» Підручник ст.157-161, впр.3,4 ст. 158(письмово). Впр.1 ст.160(усно), впр.2 ст.161(усно)

Історія:  Релігія древніх римлян параграф 46 
                                                 (відео  https://www.youtube.com/watch?v=1lFqoCm5m-g)
               Римська сім'я та виховання дітей в Давньому Римі    
                                                 (Відео  https://www.youtube.com/watch?v=25OJgQYYofI
               Римська республіка в ІІІ – І ст. до н.е.  параграф 47
                                                  (Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=ZJUC5SlCF9o)

Біологія: Різноманітність рослин. Поняття про класифікацію рослин. Водорості.

Географія: опрацювати  § 42, письмово практична робота № 7 ст. 166, письмово ст. 169 завд. 3 

Зарубіжна література:  Прочитати Р.Бредбері «Усмішка», опрацювати с.208-210 підручника, дати відповіді на запитання с.215.

Основи здоров'я:   Правила користування водогоном, тепловими мережами ст. 107-111

                                Правила користування електронними приладами ст.112-114

                                Правила користування газовими приладами ст. 115-117

                                

7 клас

Українська мова Опрацювати § 37, впр. 418;С. 185 правила, впр. 419 (завдання виконати письмово); 420, 421.С. 186 правила; впр. 422, 424, 425, 428

Алгебра: Лінійне івняння з двома змінними та його графік. § 22 № 1080, 1085, 1087.

                                         https://www.youtube.com/watch?v=IHPJC9DTSLM

Геометрія:   повтор. § 17, № 609, 613, 616.

Фізика :  Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда. §27 №27 (5,6), §28 №28 (11)

                        https://www.youtube.com/watch?v=7SkNxxE1Uuo

 Інформатика Складання та виконання алгоритмів із розгалудженням. Практична робота 6

                                               https://www.youtube.com/watch?v=opciCMxdXmA&t=9s

                                               https://www.youtube.com/watch?v=zRIuYLotpEs

Хімія:   Взаємодія води з оксидами. §24 (повторити). Табл.6 ст.161 (вивчити, списати в зошит); № 6,7 ст. 164 (письмово)Перевірка знань (онлай-тестування на платформі)

Англійська мова:  «Кіно і театр» Впр.4 ст.150(проч., перекл. діалог), впр.5 ст.151(усно), впр.1ст.152(усно), написати про свій улюблений фільм, користуючись схемою ст. 152, «Україна. Велика                                                       Британія»впр.1 ст.153(письмово), впр.2,3 ст. 154(письмово), впр.4 ст.154(усно)

Історія України:   Галицько-Волинське князівство за Данила Галицького. Опрацювати параграф 17-19 ст. 158-162

                                                   (Відео https://www.youtube.com/watch?v=Hc4lC8eWUlk)

Всесвітня історія :  Середньовічна культура Західної Європи: освіта, наука. Опрацювати параграф 18-19 ст. 200-206
                                                     (відео https://www.youtube.com/watch?v=-WxugTj74_k

Біологія: § 39-40, виконати завдання для самоконтролю на ст. 168, 172.

Географія: § 38-39, письмово завдання 1-2 на ст. 187 (з розділу працюємо самостійно)

 Зарубіжна література:   Прочитати Г.Уеллс «Чарівна крамниця», опрацювати с.221-222 підручника, дати відповіді на запитання с.232.

 Основи здоров'я:   Клініки, дружні до молоді. Вплив засобів масової інформації на здоров'я. ст. 121-124

                                Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів. Принципи формування міжособистісних стосунків ст. 125-129

                                Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній ст. 130-133

                                    

8 клас

Українська мова:   Скласти допис дискусійного характеру "Чи переможе книжку комп"ютер, а бібліотеку - інтернет? з використанням відокремлених обставин.

Алгебра: опрацювати § 19-20, №634, 635, 638  

Геометрія:  §19,  № 647, 649, 651, 653.

Фізика :  1. Лабораторна робота №3. Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра та вольтметра. ст. 160

                                                                https://www.youtube.com/watch?v=YxFsfXq_sg0

                2. Послідовне з'єднання провідників. § 31 № 31(3,4,5)

                                                               https://www.youtube.com/watch?v=oHUW4qppa6s

 Інформатика Алгоритми з розгалудженням для опрацювання величин.

                                   https://www.youtube.com/watch?v=EJSdvlCokuc

Хімія: Основні класи неорганічних сполук.
                  1. Кислоти: фізичні властивості, поширеність, застосування. Опрацювати§34
                  2.Хімічні властивості кислот.§35 (опрацювати),  табл. 11 ст.185 (вивчити, списати в зошити) Перевірка знань (онлай-тестування на платформі)

Англійська мова:  «Велика Британія» Впр.3ст.214(усно)-повторення; «Україна» Впр.4 ст.214(словник), Впр.4 ст.215(усно), слова ст.216–вивчити, Впр.5,7 ст.216(письмово), впр.6 ст.216(усно)

Історія України:   Пилип Орлик і його Конституція. Опрацювати параграф 27 ст. 202-206
(Відео https://www.youtube.com/watch?v=ws9QvVmlzmw)

Всесвітня історія: Внутрішня та зовнішня політика Петра І. Опрацювати параграф 21 
(Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=PX_dv7p8jFs)

Біологія: § 

Географія:  § 

Зарубіжна література:  Прочитати А.де-Сент Екзюпері «Маленький принц», опрацювати с.288-292 підручника, виконати завдання на с.309-31

Мистецтво: Опрацювати тему «Романтизм в образотворчому мистецтві», с.146-155.

Основи здоров'я:   Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров'я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров'я. Влив забруднення грунтів на здоров'я. ст. 152-158

                                Соціальна безпека. Правила відповідальності і закони України. ст. 159-164

                                Права, обов'язки і правова відповідальність неповнолітніх. Види правопорушень. ст. 165-170

А також до вашої уваги!!!!!!

9 творів української літератури з відмінним гумором.
Твори українських письменників  –  дуже хороша можливість відпочити від буденності, збагатити свій словниковий запас та краще пізнати історію та культуру свого краю. А якщо вдало підібрати автора, можна ще й добряче посміятися.
  Сoma.in.ua зібрала для вас 9 творів українських авторів, які забезпечать кілька годин приємного і корисного відпочинку:
“Тореадори з Васюківки”
Всеволод Нестайко
  Важко знайти в нашій літературі щось настільки веселе, талановите й дотепне, як ця неперевершена книга Всевоивають Гоголем сучасної української дитячої літератури. Недаремно «Тореадори з Васюківки» перекладено двадцятьма мовами і внесено до Особливо Почесного списку Андерсена як один з найвидатніших творів світової літератури для дітей. Це перше видання нової авторської редакції роману з новими надзвичайно веселими епізодами.

Кайдашева Сім’я
Іван Нечуй-Левицький 
Іван Нечуй-Левицький — видатний український письменник-реаліст, перу якого належать оповідання і повісті з народного життя, що становлять найбільш вагому та класично викінчену сторінку його творчості. Майстер слова мав на меті якомога глибше розробити «непочаті рудники» українського життя і створити правдиві образи людей з усіх верств суспільства. Колоритні постаті героїв, соковитий гумор та сміливе поєднання серйозного і навіть трагічного з комічним зробили твори Нечуя-Левиць нами української прози.

За двома зайцями

Михайло Старицький

Головний герой комедійної п`єси – легковажний цирульник (перукар) Свирид Голохвастов, який вирішує вигідним шлюбом виправити своє матеріальне становище. Сподіваючись на свою привабливу зовнішність, Голохвастов починає залицятися одразу до двох дівчат, але народ знає: за двома зайцями побіжиш, жодного не спіймаєш.

“Мисливськi усмiшки та інші оповідання”
Остап Вишня

Остап Вишня (Павло Михайлович Губенко) — самобутній український сатирик і гуморист. Його творам властиві лаконізм, дотепність і образність мови. Здоровий гумор та нищівна сатира роблять його твори не лише цікавими, але й актуальними.

“Мина Мазайло”
Микола Куліш

Комедія «Мина Мазайло» відрізняється оригінальним сюжетом, у якому переплетено культурно-соціальний та родинно-інтимний аспекти, містить галерею виразних характерів з індивідуалізованим культурним і національним світоглядом, насичена дотепними, пародійними, карикатурними, фарсовими сценами.

У творі використано широкий діапазон живої і тому колоритної мови, що відбиває специфіку духовних та національних цінностей основних персонажів. Комедія характеризується широкою палітрою інтонацій та мелодійних візерунків — веселих, ніжних, мажорних, романтичних, елегійних, сумних, трагікомедій них і навіть фантасмагорійних.

“Дефіляда в Москві”

Цей роман належить до жанру альтернативної історії, адже основою його сюжетної лінії стала перемога спільних німецько-українських сил над Росією та пишний парад союзників 7 листопада 1941 року на Красній площі в Москві.

Написаний вигадливо і з гумором, він нагадує про те, що творити історію, долати міфи та стереотипи ніколи не пізно. І звучить особливо актуально саме зараз, саме в цей час.

“Зачарована Десна”

Олександр Довженко

Зачарована Десна (1956) — автобіографічна повість, спогади Олександра Довженка про дитинство в рідному селі на Чернігівщині. Твір сповнений тонкого гумору. Повість є гімном річки Десна, рідному чернігівському краю, селянам-трудівникам і сільському способу життя.

“Старосвітські батюшки та матушки”

Іван Нечуй-Левицький

Повість «Старосвітські батюшки та матушки» І. Нечуя-Левицького ─ багатоплановий твір про світське життя священиків, написаний в гумористичному ключі.

“Вишня і я”

Олексій Чупа

Легка, приєна книга про дитину, яка вміє бути дорослою і дорослого, який вміє бути дитиною. Автор намагався писати максимально простою мовою без запозичених слів. Сюжет також без крутих поворотів, але незвичність ситуації спонукає дочитати до останньої сторінки.

Книга, над якою встигаєш і посміятися, і подумати про важливі речі.